2018 m. gruodžio 31 d., pirmadienis

2018 metais skaitytų knygų TOP 15


Šie skaitymo metai buvo dar geresni, nei pernai. Tikslas buvo perskaityti 60 knygų, o perskaičiau 91 😅 Žinoma, ne maža dalis jų yra komiksai, bet jie vis vien yra knygos, nors trumpesnės, nei įprastai ir sudarytos iš paveikslėlių, o ne vientiso teksto, taigi priskiriu jas šiam skaičiui. 💭 Taip pat buvo keletas knygų, kurias skaičiau antrąkart, dėl to nusprendžiau jų neįtraukti į šį sąrašą, nes tai būtų nesąžininga kitų knygų, kurias skaičiau pirmąkart, atžvilgiu. 😃
Pristatau, jums geriausias 15 knygų, kurias skaičiau šiemet:

15. Jurga Vilė, Lina Itagaki - Sibiro Haiku 
Mano nuomonė

14. John Green - Vėžliai iki begalybės
Mano nuomonė

13. Gerda Jord - Gertrūda. Grafinis Y kartos dienoraštis. 
Mano nuomonė

12. Aušra Prasauskaitė - Moterys. 12 įkvepiančių istorijų
Mano nuomonė

11. Stephen King - Ponas Mersedesas
Mano nuomonė 

10. Aušra Mažonė - Nežinios fronto linijos
Mano nuomonė 

9. G. Willow Wilson - Ms. Marvel #1 - #15
Techniškai, tai  15 knygų. 😅 Bet kadangi tai 15 komiksų knygučių, pasakojančių vieną istoriją, nusprendžiau jas traktuoti kaip vieną knygą.
Šios istorijos dar neaprašiau bloge, nes svarstau ar būtų kam nors įdomu šių knygučių apžvalga?

8. Jojo Moyes - Aš prieš tave
Atsiliepimas  greitai bus bloge 😄

7. Elena Favilli ir Francesca Cavallo - Vakaro istorijos mergaitėms maištininkėms : 100 pasakojimų apie išskirtines moteris
Mano nuomonė

6.  Dovydas Pancerovas - Kiborgų žemė
Mano nuomonė 


5. Scott McCloud - Understanding Comics: The Invisible Art
Mano nuomonė 


4. Jennifer Niven - Papasakok man apie tobulą dieną
Šios knygos apžvalga greitai bus bloge 👐

3. Margaret Atwood - Tarnaitės pasakojimas
Nuomonė apie šią knygą greitai bus bloge  😇

2. Caitlin Moran - Kaip būti moterimi
Įrašas apie šią knygą irgi greitai bus bloge 😅

1. Beata Tiškevič - Vyvenimas
Šitą knygą šiais metais perskaičiau dukart - metų pirmą ir paskutinį mėnesį - ir abu kartus man labai patiko, taigi tikrai ramiai teigiu, kad tai geriausia šiemet skaityta knyga 💝
Platesnė mano nuomonė.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...