2018 m. spalio 6 d., šeštadienis

,,Nežinios fronto linijos"


Faktinė informacija : 
  • Autorius : Aušra Mažonė
  • Pirmą kartą išleista : 2018 02 15
  • Puslapių skaičius : 222
  • Goodreads įvertinimas : 4.5

Trumpas aprašymas : 
Knygoje pasakojamos 12 moterų istorijos. Jose atskleidžiamas jų pasirinkimo tapti karininkų žmonomis priežastys, nevengiama ir tokių temų kaip motinystė ar karjera.

Mano nuomonė : 
Man ši knyga nepaprastai patiko. Tikrai. Tokio tipo knygų, kaip ši, šiais metais man teko perskaityti ne vieną. Ir galbūt galėčiau šiai suteikti geriausios iš jų titulą. Ir tam yra ne viena priežastis.
Visų pirma, mane sužavėjo šios knygos pagrindinė mintis. Ja bandoma parodyti, kad šeimoje, kurioje yra vyras karininkas, moteris irgi turi būti neužmiršta. Nors galbūt ji ir neatlieka taikos palaikymo misijų, bet ji suteikia savo vyrui mylimą glėbį, kuris gali būti netgi labai reikalingas norint neprarasti savęs šiame atšiauriame pasaulyje.
Visų antra, knyga nėra pateikta interviu formatu, tai istorijos pasakojimas, o dėl to, bent man, buvo lengviau įsijausti į pačią istoriją. Be to, prieš kiekvieną atskiros moters pasakojimą yra autorės parašyta įžanga padedanti suvokti kultūrą ar laikmetį apie kuriuos bus šnekama ateinančioje istorijoje. Man, kaip asmeniui besidominčiam istorija, tai buvo nepaprastai įdomu ir netgi padėjo sužinoti keletą naujų faktų. O pačios istorijos! Tokių nuoširdžių ir unikalių pasakojimų, ypač šia tema, internete ar kur kitur rasti sunku. Plius, kiekviena istorija yra skirtingų tautybių, skirtingų kultūrų ir skirtingų pažiūrų moterų, o tai šią knygą daro dar unikalesne.
Dar viena dalykas, kuris man labai patiko, buvo tai, kad paskutinė (mano nuomone, pati geriausia istorija) buvo apie Lietuvos partizano žmoną. Bet balsas šiame pasakojime buvo suteiktas ne vien jai, o ir pačiam partizanui, kas man pradžioje pasirodė šiek tiek keista, nes tai moterų istorijų knyga, bet beskaitant sumišimas nuslūgo, nes supratau kodėl tai ne vien moters pasakojama istorija.
Tikrai tikrai rekomenduoju šią knygą perskaityti visiems. Absoliučiai visiems. Tai neįprasta knyga, kuri gali atverti jūsų akis, kad pamatytumėte gilesnį šioje knygoje nagrinėjamo pasaulio vaizdą ir suprasti moters vaidmenį jame. 💪

Mano įvertinimas : 5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...