2018 m. rugpjūčio 20 d., pirmadienis

,,Vėžliai iki begalybės"


Faktinė informacija : 
  • Autorius : John Green
  • Originalus pavadinimas : "Turtles All the Way Down"
  • Pirmą kartą išleista : 2017 10 10
  • Puslapių skaičius : 285
  • Goodreads įvertinimas : 4.03

Trumpas aprašymas : 
Dingsta milijonierius Raselas Piketas. Suviliotos dideliu atlygiu į jo paieškas įsitraukia šešiolikmetė Aza ir jos geriausia draugė Deizė. Aza yra įstrigusi savo minčių spiralėje, kasdien ji stengiasi pabėgti nuo varginančių minčių ir taip nugalėti savo psichologinę ligą. Viskas dar labiau susijaukia, kai Aza įsimyli dingusiojo Raselo Piketo sūnų Deivisą.

Mano nuomonė : 
Nors ir nesu pati didžiausia John Green kūrybos fanė, bet apsidžiaugiau pamačiusi, kad jo naujoji knyga išleista ir Lietuvoje. Praėjo jau nemažai laiko nuo tada, kai paskutinį kartą skaičiau kokią nors šio autoriaus knygą, taigi buvo pats laikas imtis šios.
Kas man labiausiai patiko šioje knygoje buvo tai, kad joje buvo didelis dėmesys kreipiamas į pagrindinės veikėjos psichologinę ligą. Viskas aprašoma tikrai labai tikroviškai, skaitydamas supranti ką jaučia sergantis žmogus, kaip sunku gyventi yra su psichologiniu sutrikimu. John Green prisipažino, kad šiame kūrinyje jis aprašė ligą, kuria serga pats, matyt dėl to viskas išėjo labai vykusiai. Manau, kad šia tema turėtų būti sukurta daug daugiau kūrinių, kad vis daugiau žmonių galėtų suprasti, kad psichologinės ligos yra lygios fizinėms ir jos neturi būti nuvertintos ar užmirštos. Nesvarbu kaip žmogus serga, svarbu tai, kad jis serga ir jam reikia pagalbos.
Kalbant apie siužetą, tai galiu pasakyti, kad jis nebuvo pats geriausias. Kai kuriose vietose man buvo nuobodoka skaityti, norėjosi aktyvesnio veiksmo. Na, žinoma pagrindinė knygos herojė Aza yra uždara mergina, knygoje dominuoja jos vadinama 'minčių spiralė' ar kitokie apmąstymai, bet, kaip jau minėjau, kartais norėjosi kažko daugiau. Taip pat mane šiek tiek nuvylė ir knygos pabaiga - norėjosi didesnio siužeto posūkio ar bent jau kitokio Raselo Piketo dingimo išsirutuliojimo.
Man patiko knygos viršelis, oranžinė spiralė duoda subtilią užuominą apie Azos minčių spiralę, apie kurią beveik visas veiksmas ir sukasi. Na, o štai knygos pavadinimas gali šiek tiek gluminti, nes perskaičius anotaciją gali atrodyti, kad pavadinimas nelabai prie ko, tas pats gali atrodyti ir pradedant skaityti knygą, bet po kiek laiko viskas išaiškėja ir, bent man, daugiau nebekilo klausimų susijusių su pavadinimu.
Žodžiu, knyga nepasižymi išskirtiniu siužetu, bet tokio aš nelabai ir tikėjausi. Pasikartosiu, kad man patiko tai, kad atkreipiamas dėmesys į psichologines ligas, būtent dėl to ir rekomenduočiau šią knygą perskaityti kone visiems. 💁

Mano įvertinimas : 3,5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...