2018 m. vasario 5 d., pirmadienis

,,Vyvenimas"




Faktinė informacija : 
  • Autorė : Beata Tiškevič
  • Pirmą kartą išleista : 2017
  • Puslapių skaičius : 367
  • Goodreads įvertinimas : 4.25

Trumpas aprašymas : 
Tai aktorės, radijo ir televizijos laidų vedėjos, socialinių projektų autorės, straipsnių autorės, dabar jau ir rašytojos Beatos Tiškevič autobiografinė knyga, kurioje kiekvienas skaitytojas atras bent mažytę dalelę savęs. 

Mano nuomonė : 
Tai viena geriausių mano skaitytų knygų! Tikrai tai labai nuoširdžiai sakau. Kaip ir buvo žadėta, joje tikrai atradau dalelę savęs, o tai tik pamalonino skaitymą. Beskaitant spėji ir pasijuokti, ir paverkti.Visada žavėjausi Beata, jos veiklomis, jos rašymo stiliumi, na, o ši knyga atrodo, kad leido šį žmogų pažinti bent šiek tiek artimiau ir netgi pačią save pažinti geriau.Taip pat istorijoje netrūksta ir feministinių minčių, o tai tik dar labiau padidino mano simpatijos knygai lygį. Be to, knygos viršelis man labai gražus ir fainas! Kadangi ši knyga patapo viena mano pačių mėgstamiausių, rekomenduoju ją perskaityti absoliučiai visiems. 💗

Mano įvertinimas : 5/5 (galėčiau duoti ir 6/5 ar netgi daugiau 😁)

Citatos : 
,,Nėra stipresnės ar silpnesnės lyties. Mes visi žmonės!" 
,,Aš siaubingai bijau skausmo, odontologai man yra baisesni už serijinius žudikus ar ryklius.." (ši citata absoliučiai apibūdina mane 😅)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...