2017 m. lapkričio 14 d., antradienis

,,Vėtrų kalnas''



Faktinė informacija : 
  • Autorė : Emily Bronte
  • Originalus pavadinimas : "Wuthering Heights"
  • Pirmą kartą išleista : 1847 m.
  • Puslapių skaičius : 227 psl
  • Goodreads įvertinimas  : 3.83

Trumpas aprašymas :
Vieną naktį į Ernšo šeimos namus šeimininkas parsineša svetimą, apiplyšusį vaiką. Vaikas, pavadintas Hitklifu mylimas auga Ernšo šeimoje, jo nekenčia tiktais pusbrolis Hindlis. Vieną dieną Hitklifas tampa tarnu namuose, o jo mylimiausia pusseserė Ketrina susipažįsta su ponaičiu Lintonu ir nusprendžia už jo ištekėti. Hitklifas išvyksta, o grįžta su tikslu sujaukti visų aplinkinių pasaulius. 

Mano nuomonė : 
Kai pasiėmiau knygą iš bibliotekos lentynos, tikėjausi, kad tai galbūt bus viena mano geriausių skaitytų knygų, nes girdėjau labai daug aplinkinių atsiliepimų, kad tai nepaprasta knyga. Deja, teko nusivilti. Vien įsivažiuoti į kūrinį man buvo sunkus uždavinys - pirmieji skyriai jau manęs nekabino. Bet skaičiau toliau besitikėdama, kad toliau bus geriau. Gaila, nebuvo. Knygą skaičiau netgi 10 dienų, kaip man - tai ilgokas periodas. Galiausiai baigus knygą atsikvėpiau, nes pabaigiau kūrinį, kuris, deja, buvo man ne prie širdies. Kaip ir sakiau, girdėjau, skaičiau daug atsiliepimų, kad tai viena geriausių kai kurių žmonių skaitytų knygų, bet, kad ir kaip būtų gaila, aš nesu tarp tokių žmonių. Matyt, tai ne mano tipo knyga.. 😓

Mano įvertinimas  : 2/5

Citata : ,,Atimkit iš manęs knygas, ir aš pulsiu neviltin" 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...