2018 m. gegužės 2 d., trečiadienis

,,Sibiro haiku"



Faktinė informacija :
  • Autorės : Jurga Vilė, Lina Itagaki
  • Pirmą kartą išleista : 2017
  • Puslapių skaičius : nenurodyta
  • Goodreads įvertinimas : 4.47

Trumpas aprašymas : 
Ankstų 1941 metų birželio rytą Algiukas ir jo šeima ištremiami į Sibirą. Algiukui kyla daugybė klausimų - dėl ko jie ištremiami, kur yra tas Sibiras..? Nuvykus ten berniukui tenka tvarkytis su sunkumais, norint išgyventi Sibire. 

Mano nuomonė : 
Kadangi mane užpuolė nelabasis skaitymo blokas, labai sunku buvo rasti knygą, kuri jį pralaužtų. ,,Sibiro haiku" buvo trečioji knyga su kuria bandžiau pralaužti tuos ledus, ir būtent šios knygos dėka tai pavyko. 
Didesnę knygos dalį sudaro piešiniai, kurie puikiai iliustruoja tekstą. Taip pat, vietomis tekstas perteikiamas komikso forma. Istorija sekama pasitelkiant pasakos elementų, o tai suteikia kūriniui žavumo. Ši knyga, manau, yra itin geras būdas vaikams perduoti, atpasakoti Lietuvos skaudžią istoriją. Bet tai nėra vien vaikiška knyga, ji tinka visoms amžiaus grupėms. Mano nuomone, kiekvienas turėtų perskaityti šią knygą, nes joje pasakojama skaudi, bet tuo pačiu ir graži istorija paremta Lietuvos istorijos faktais. 👏

Mano įvertinimas : 5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...