2018 m. gruodžio 23 d., sekmadienis

"Haris Poteris ir Prakeiktas Vaikas"



Faktinė informacija:
  • Autoriai: John Tiffany, Jack Thorne. Remiantis J.K. Rowling sukurto ,,Hario Poterio magijos pasaulio" motyvais. 
  • Originalus pavadinimas: "Harry Potter and The Cursed Child, Parts 1 & 2"
  • Pirmą kartą išleista: 2016
  • Puslapių skaičius: 339
  • Goodreads įvertinimas: 3.69

Trumpas aprašymas: 
Aštuntoji Hario Poterio knygų dalis, kurioje viskas vyksta 19 metų po Voldemorto žūties.

Mano nuomonė: 
Šią knygą skaičiau jau dukart. Pirmas kartas buvo pernai maždaug sausio mėnesį, o antrasis - dabar. Kadangi baigiau iš naujo skaityti visas Hario Poterio originalias dalis, nusprendžiau prigriebti ir šią. Kaip jau minėjau,  tai buvo jau antrasis kartas skaitant, dėl to neplanavau rašyti atsiliepimo į blogą. Bet galų gale nusprendžiau, kad vis dėlto, turiu parašyti apie ją, nes labai myliu visą Hario Poterio istoriją ir visatą, bet su šia knyga mano santykiai sudėtingi ir noriu išdėstyti kodėl.  👉
Turbūt labiausiai erzinantis faktorius knygoje buvo tai, kad veikėjų dialogai man atrodė labai forsuoti, netikroviški, kartais net juokingi. Kai esi bent du kartus skaitęs visas Hario Poterio dalis, pradedi pažinti veikėjus, jų kalbėjimo manieras ir dėl to šioje knygoje man labai kliuvo veikėjų frazės - visiškai netiko jiems, originalioje knygoje jie niekada taip neišreikštų tos minties. Tos frazės atrodė juokingos, nerealistiškos ir ne vietoje.
Taip pat erzino ir pats siužetas. Nepasakosiu apie tai daug, kad nespoilinčiau. Man didžioji siužeto dalis atrodė per daug dramatizuota ir dėl to viskas ėjo kažkaip keistai - veikėjai įstumiami į nelogiškas ar kvailas situacijas ir kartais dėl to atrodė, kad man tuoj pritrūks kantrybės skaityti. Tekdavo padėti knygą į šalį ir grįžti po kiek laiko (maždaug valandos ar panašiai, ne dienas turiu mintyje 😀).
Geriausias dalykas (na, bent jau man), kurį 'pagimdė' ši knyga buvo vienas veikėjas. Tai Skorpionas Smirdžius (nors man labiau patinka angliškas jo vardo variantas - Scorpius Malfoy). Tiesiog jis man, kaip veikėjas, labai prilipo. Būtent dėl jo duodu šiai knygai šiek tiek aukštesnį įvertinimą, nei duočiau šiaip.
Kaip didžiulei Hario Poterio fanei man skaudu kritikuoti šitą kūrinį. Tikrai labai norėčiau tvirtai jį priskirti prie kitų knygų, kaip originalios istorijos tęsinį, bet tai padaryti sąžinė neleidžia, nes, jau kaip minėjau, beveik viskas šioje knygoje man atrodė labai nenatūralu ir netinkama prie tų veikėjų, kuriuos sukūrė J.K. Rowling originaliose knygose. Bet ko ir norėti - knyga nekurta pačios Rowling, tai kitų autorių darbas, rašytoja minima tik kaip žmogus, kurio kurtos istorijos motyvais yra remiamasi.
Na, žodžiu, noriu aš mylėti šią knygą, kaip lygią kitoms, bet tikrai negaliu, dėl tų man labai akis badančių problemų ir dėl to man labai skauda širdį. 💔

Mano įvertinimas: 3/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...