2018 m. birželio 3 d., sekmadienis

,,Kameronas ir mergaitės"

'

Faktinė informacija : 
  • Autorius : Edward Averett
  • Originalus pavadinimas : "Cameron and the Girls"
  • Pirmą kartą išleista : 2013
  • Puslapių skaičius : 158
  • Goodreads įvertinimas : 3.61

Trumpas aprašymas : 
Kameronas serga šizofrenija. Labiausiai jis trokšta būti normalus. Vaikinas nustoja gerti vaistus ir pradeda girdėti balsus. Tarp jų - mergaitės balsą, kuris liepia ką jam daryti. Bet Kamerono klasėje atsiranda mergaitė Nina, kuri jam patinka. Vaikinas priverstas rinktis tarp mergaitės savo galvoje ir realiosios.

Mano nuomonė : 
Girdėjau tikrai nemažai gerų atsiliepimų apie šią knygą, daugiausiai jų skaičiau įvairiuose knygų bloguose. Ir tai įkvėpė šią knygą perskaityti ir man. Nenusivyliau. Knyga trumputė ir tai yra gerai, nes jei būtų ilgesnė ji prarastų savo žavesį, taptų per daug ištęsta. Nors knyga, kaip jau minėjau, nebloga, deja, nelabai daug ką turiu apie ją pasakyti. Man patiko kūrinio idėja, šizofrenikas jaunuolis, tai palyginus retai aprašoma tema literatūroje, bent tokioje, kokią skaitau aš. Tokios knygos, kaip ši, atkreipia dėmesį į tokias problemas, apie kurias visuomenėje dar kalbama šiek tiek per mažai. 👏

Mano įvertinimas : 3.5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...