2018 m. birželio 17 d., sekmadienis

,,Čempionų pusryčiai"


Faktinė informacija : 
  • Autorius : Kurt Vonnegut
  • Originalus pavadinimas : "Breakfast for Champions"
  • Pirmą kartą išleista : 1973
  • Puslapių skaičius : 268
  • Goodreads įvertinimas : 4.08

Trumpas aprašymas : 
Siužetas seka verslininko Dveino Huverio kelionę į menų festivalį Midlandą, kuriame bus ir rašytojas Kilgoras Trautas, kuris yra knygos autoriaus, Kurt Vonnegut, alter ego. Kilgoro Trauto parašytas romanas Dveinui Huveriui atskleidžia naują tiesą - pasaulis yra Visatos Kūrėjo eksperimentas, o žmonės - bejausmės mašinos.

Mano nuomonė : 
Kurt Vonnegut kūrybą atradau pakankamai nesenai ir jis spėjo tapti vienu mano mėgstamiausių rašytojų. Ši knyga - vienas geresnių kūrinių. Žinoma, kol kas dar nė viena Kurt Vonnegut knyga nesugebėjo nurungti jo kūrinio ,,Skerdykla nr.5" , kuri, mano akimis, yra geriausias jo kūrinys. Bent iš to, ką skaičiau aš. Na, o grįžtant prie šios temos, galiu pasakyti, kad prieš ją atsiversdama tikėjausi šiek tiek čia kitokio kūrinio, bet jau toks šio autoriaus braižas - jis moka stebinti. Man labai patiko tai, kad knygoje netrūko juodojo humoro, būtent šis aspektas padaro kūrinį išskirtiniu. Tiesa, kartais kildavo komplikacijų sekant siužetą dėl šokinėjančių minčių ir veiksmų, bet netrukus viskas pasitaisydavo. Netgi galėčiau pasakyti, kad tie šuoliai ne taip ir trukdė skaityti, nors kartais trumpam ir pamesdavau mintį.
Šią knygą tikrai rekomenduočiau perskaityti tada, kai norisi grožinės literatūros, bet nesinori nerti į tą tradicinį jos braižą. 💇

Mano įvertinimas : 3.5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...