2018 m. gegužės 22 d., antradienis

,,Žmogus be tėvynės"



Faktinė informacija : 
  • Autorius : Kurt Vonnegut
  • Originalus pavadinimas : "A Man Without A Country"
  • Pirmą kartą išleista : 2005
  • Puslapių skaičius : 149
  • Goodreads įvertinimas : 4.08

Trumpas aprašymas : 
Knyga sudaryta iš trumpų autoriaus pamąstymų apie tuometinį Amerikos gyvenimą, apie valdžią, apie literatūrą, apie gyvenimą, na, žodžiu, beveik apie viską. Taip pat knygoje galima rasti paties autoriaus piešinių.

Mano nuomonė : 
Dar kartą suteikiau šansą Kurt Vonnegut kūrybai. Ir šįkart nenusivyliau. Knygos sudėtis, palyginus su įprastomis knygomis, yra neįprasta. Kūrinyje nerasite besitęsiančio siužeto, pagrinde, kaip ir minėjau aprašyme, knyga sudaryta iš autoriaus nuomonės ar pamąstymų. Ir būtent dėl to, ši knyga tinka skaityti tada, kai nenori per daug apkrauti minčių, bet norisi sukrimsti kokią neilgą knygą. Taip pat mane labai sužavėjo Kurt'o Vonnegut'o piešiniai, nes jie tokie paprasti, bet tuo pačiu juokingi ir žavūs ir puikiai papildo tekstą. Po šios knygos, manau, kad šis autorius netrukus taps mano vienu mylimiausių, nes man labai patinka juodas humoras, o jis šį meną įvaldęs tikrai gerai. Galiuosi, kad neatradau jo anksčiau. 💀

Mano įvertinimas : 4/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...