2018 m. birželio 24 d., sekmadienis

,,Pabudimas. Novelės"


Faktinė informacija :
  • Autorius : Antanas Škėma
  • Pirmą kartą išleista : 1956
  • Puslapių skaičius : 101
  • Goodreads įvertinimas : 4.33

Trumpas aprašymas : 
Kūrinyje pasakojama apie du žmones atsidūrusius NKVD kalėjime ir kaip dėl to klostosi jų ir juos supančių žmonių gyvenimas.

Mano nuomonė : 
Man nepaprastai patiko ,,Balta drobulė", taigi tikėjausi iš šios knygos kažko panašaus. Deja, teko šiek tiek nusivilti. Ši knyga visiškai skiriasi nuo prieš tai minėtosios. Visų pirma, tai draminis kūrinys. Būtent pagal jį šiais metais Juozo Miltinio dramos teatre buvo pastatytas spektaklis. Nors knyga manęs taip labai nesužavėjo (ji nebuvo tokia bloga, kaip gali atrodyt iš mano aprašymo, bet ir ne pati įdomiausia 😃 ), vis vien norėčiau pamatyti spektaklį. Na, o grįžtant prie kūrinio - kaip ką tik minėjau, tai nebuvo pats geriausias, bet ir ne pats blogiausias kūrinys. Manau, man teko nusivilti dėl to, kad tikėjausi šiek tiek per daug, po ,,Baltos drobulės" perskaitymo, taigi tai iš dalies ir mano kaltė, ne vien kūrinio. Taip pat nesu novelių didžiausia gerbėja, man geriau limpa romanai, kur galima įsijaust į kūrinį, į veikėjus ir vos pradėjus jis vos ne iškart nepasibaigia. Na, žodžiu, ši knyga tikrai nepretenduoja tapti mano mėgstamiausia. 😅

Mano įvertinimas : 2.5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...