2018 m. gegužės 12 d., šeštadienis

,,1984-ieji"





Faktinė informacija : 
  • Autorius : George Orwell
  • Originalus pavadinimas : "1984"
  • Pirmą kartą išleista : 1949 06 08
  • Puslapių skaičius : 263
  • Goodreads įvertinimas : 4.15

Trumpas aprašymas : 
Veiksmas vyksta totalitarinės valstybės Okeanijos viduje. Pagrindinis romano veikėjas, Vinstonas Smitas, dirba vienoje 4 ministerijų - Teisybės. Jo darbas - perrašinėti praeitį taip, kad ji atitiktų valdančiosios Partijos poreikius. Visas žmogaus gyvenimas Okeanijoje - paklusnumas Partijai ir Didžiajam Broliui.

Mano nuomonė : 
Labai ilgą laiką norėjau perskaityti šią knygą, bet vis negaudavau galimybės. Pagaliau knyga atsidūrė mano rankose. Ir tuo labai džiaugiuosi. Skaičiau daugybę rekomendacijų perskaityti ši kūrinį, o tai turbūt ir buvo vienas pagrindinių faktorių kodėl ėmiausi šios knygos skaitymo.
Esu skaičiusi kelias recenzijas, kurios teigė, kad knygą suprasti yra sunku, bet man, asmeniškai, sunku nebuvo. Knygos pačiuose pirmuose puslapiuose kilo komplikacijų įsivažiuoti į siužetą, bet vos po kelių puslapių visos komplikacijos man dingo. Dar patiko tai, kad veikėjų vardai nėra per daug sudėtingi, jie nesimaišo tarpusavy, kiekvieno veikėjo pozicija aiški, na, bent man taip atrodo. Žinoma, turbūt svarbiausia knygos savybė yra ta, kad ją lengva pritaikyti šioms dienoms ir tai, tiesą sakant, nėra toks džiaugsmingas faktas. Tikrai nuoširdžiai rekomenduoju perskaityti šią knygą kiekvienam! ✊

Mano įvertinimas : 4,5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...