2018 m. balandžio 9 d., pirmadienis

,,Galapagai"


Faktinė informacija : 
  • Autorius : Kurt Vonnegut
  • Originalus pavadinimas : "Galapagos"
  • Pirmą kartą išleista : 1985
  • Puslapių skaičius : 269
  • Goodreads įvertinimas : 3.87

Trumpas aprašymas : 
Siužetas seka autoriaus alter ego Kilgoro Trauto sūnaus sielą, kuri prisiminimais grįžta į 1986 metus, kai žemę ištiko katastrofa ir prasidėjo naujas žmonijos evoliucijos etapas. 

Mano nuomonė : 
Pasiėmiau šią knygą iš bibliotekos dėl autoriaus. Esu skaičiusi vieną Kurt Vonnegut knygą - ,,Skerdykla nr.5" (jos apžvalgą galite rasti bloge) ir ji mane nepaprastai sužavėjo. Bet su šia knyga mano santykis šiek tiek kitoks. Eilinį kartą, tikėjausi per daug ir teko nusivilti. Knygos idėja tikrai labai gera ir išpildyta ji neblogai, bet man nelabai prilipo. Buvo sunkoka skaityti, vietomis pasidarydavo nuobodu. Tiesa, buvo ir vietų, kur būdavau itin suinteresuota skaityti toliau, bet jos greit baigdavosi. Apibendrintai, manau knyga gera, bet man jos nepavyko prisijaukinti. 👤

Mano įvertinimas : 3/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...