2018 m. balandžio 3 d., antradienis

,,Vilniaus pokeris"



Faktinė informacija : 
  • Autorius : Ričardas Gavelis
  • Pirmą kartą išleista : 1990
  • Puslapių skaičius : 524
  • Goodreads įvertinimas : 4.33

Trumpas aprašymas : 
Knygoje aprašyta istorija pagrinde vyksta sovietiniame Vilniuje ir pasakojama 4 žmonių akimis su jų asmeninėmis interpretacijomis.

Mano nuomonė : 
Pasakysiu  nenustebindama - knyga man patiko. Tiesa, prieš pradedant skaityti tikėjausi kažko absoliučiai kitokio, taigi pradžioje buvo sunkoka įsivažiuoti. Bet tai nesustabdė manęs nuo tolimesnio skaitymo. Ir labai tuo džiaugiuosi. Knygos braižas, palyginus su kitomis mano skaitytomis lietuviškomis, neįprastas, vaizdas kuriamas žodžiais padeda įsijausti į tuometinio laikmečio beprasmybę, o tai, manau, ir sudaro didelę dalį knygos žavumo. Autorius nesigėdija smulkiai aprašyti intymių scenų, kas lietuvių literatūroje tikrai reta. Tai tikrai viena geriausių mano skaitytų lietuvių autorių knygų ir nuoširdžiai rekomenduoju ją perskaityti absoliučiai visiems. 💪

Mano įvertinimas : 4/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...