2018 m. balandžio 8 d., sekmadienis

,,Pasaulis pagal Garpą"



Faktinė informacija : 
  • Autorius : John Irving
  • Originalus pavadinimas : The World According To Garp
  • Pirmą kartą išleista : 1978
  • Puslapių skaičius : 543
  • Goodreads įvertinimas : 4.07

Trumpas aprašymas : 
Kūrinyje nagrinėjamos tokios temos kaip feminizmas, seksualumas, mirtis, neištikimybė sekant slaugės Džeinės Fylds ir jos sūnaus T.S. Garpo gyvenimą. 

Mano nuomonė : 
Knyga mane nustebino. Gerąja prasme. Prieš pradedant skaityti praktiškai nežinojau apie ką ji, žinojau tik tai, kad daug kas sako, kad ji labai gera. Beskaitant mane labiausiai džiugino tai, kad šiame kūrinyje nagrinėjamos tokios temos, kurių dauguma netgi šiuolaikinių autorių vengia. Knyga pirmą kartą buvo išleista prieš 40 metų, bet ji vis dar itin aktuali ir šiomis dienomis. Tiesa, kai kuriose kūrinio vietose buvo sunkoka skaityti, nes pasidarydavo šiek tiek nuobodu, siužetas man eidavo šiek tiek per lėtai. Mano nuomone knyga šiek tiek ištęsta, ji galėtų būti bent kokiu šimtu puslapiu trumpesnė. Bet nežvelgiant į visus šiuos minusus, kūrinys tikrai geras ir kiekvienas jį turėtų perskaityti. 

Mano įvertinimas : 3.5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...