2018 m. kovo 23 d., penktadienis

,,Apelsinų kontrabanda"



Faktinė informacija : 
  • Autorius : Gediminas Kulikauskas
  • Pirmą kartą išleista : 2013
  • Puslapių skaičius : 315
  • Goodreads įvertinimas : 3.56

Trumpas aprašymas : 
Knygoje pasakojama apie Lietuvos tarpukarį, bet tai ne įprastai girdimi istoriniai faktai, o pasakojimai apie lobių paieškas, mūšius dėl alaus ar tabako, ir visokias kitokias tuometines įdomybes.

Mano nuomonė : 
Kadangi esu toks žmogus, kurį domina beveik viskas, kas yra susiję su istorija - man ši knyga patiko. Perskaičiau ją per kelias dienas. Knygoje tikrai netrūksta įdomių istorijų, nuotraukų. Viskas parašyta labai paprastai ir dėl to knygą labai lengva skaityti. Kai kuriose vietose kyla klausimas - nejaugi taip tikrai būdavo? Mes įpratę skaityti, girdėti tuos pačius faktus, tas pačias istorijas apie tarpukarį, taigi mintyse nesusidarome tikro to laikotarpio vaizdo. Ši knyga tikrai turėtų patikti tiems, kuriems patinka pažvelgti į istoriją šiek tiek kitokiu žvilgsniu. 🙋

Mano įvertinimas : 4/5


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...