2018 m. kovo 20 d., antradienis

,,Panika"



Faktinė informacija : 

  • Autorė : Lauren Oliver
  • Originalus pavadinimas : "Panic"
  • Pirmą kartą išleista : 2014 03 04
  • Puslapių skaičius : 302
  • Goodreads įvertinimas : 3.56

Trumpas aprašymas : 
Pagrindinis knygos siužetas sukasi aplink Heter ir Dodžą - du vos mokyklą baigusius mokinius. Jie abu dalyvauja ,,Panikoje" - žaidime, kurio žaidėjai dalyvauja mirtinai pavojingose rungtyse norėdami laimėti įspūdingą pinigų sumą. 

Mano nuomonė : 
Ši knyga mane sudomino pirmiausia dėl to, kad esu mačiusi panašios idėjos filmą. Ir tiesą sakant, šia knyga šiek tiek nusivyliau. Matytas panašios idėjos filmas man patiko labiau nei knyga. Bet turbūt nelabai teisinga lyginti filmą su knyga, nes jie nors ir turi panašią idėją, jų siužetai skirtingi. Na, o koncentruojantis į mano nuomonę būtent apie knygą, galiu pasakyti, kad tikėjausi kažko šiek tiek daugiau. Pats knygos siužetas visai nieko, bet vieną didžiausių knygos paslapčių atspėti sugebėjau ir dėl to knyga praranda šiek tiek žavumo. Pabaiga buvo klišinė ir tai mane nuvylė labiausiai. Rekomenduočiau šią knygą tiems, kurie nori lengvo skaitalo, per daug neapkraunančio minčių. ✌

Mano įvertinimas : 3/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...