2018 m. kovo 17 d., šeštadienis

,,Da Vinčio Kodas"



Faktinė informacija : 
  • Autorius : Dan Brown
  • Originalus pavadinimas : ''The Da Vinci Code"
  • Pirmą kartą išleista : 2003 03 18
  • Puslapių skaičius : 368
  • Goodreads įvertinimas : 3.8

Trumpas aprašymas : 
Nužudytas Luvro muziejaus kuratorius Žakas Sonjeras, o šalia jo kūno rastas keistas šifras. Simbolistas Robertas Lengdonas ir kriptologė Sofi Nevė, kuri yra Žako Sonjero anūkė, nusprendžia iššifruoti šį šifrą ir jei jie to nepadarys, tiesa apie pasaulio istoriją, besislepianti po šiuo šifru, bus prarasta amžiams.

Mano nuomonė : 
Skaičiau šią knygą ilgokai, bet tai nereiškia, kad ji bloga. Tiesą sakant, ji man tikrai patiko. Siužetas įtraukiantis, beskaitant nesinori sustot. Deja, kai kada, dažniausiai kai siužetas nusisukdavo nuo pagrindinių dviejų veikėjų prie kitų, man pasidarydavo šiek tiek nuobodu, norėdavosi, kad tas skyrius pasibaigtų greičiau. Bet neskaitant to, knyga tikrai gera. Užvertus paskutinį puslapį norisi daugiau, pasidaro gaila, kad knyga pasibaigė. Jau senai norėjau perskaityti šią knygą ir tikrai džiaugiuosi tai padariusi. 😎

Mano įvertinimas : 4,5/5


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...