2018 m. sausio 22 d., pirmadienis

,,Frančeska"


Faktinė informacija : 
  • Autorė : Anna Piwkowska
  • Originalus pavadinimas : "Franciszka" 
  • Pirmą kartą išleista : 2014 
  • Puslapių skaičius : 172 
  • Goodreads įvertinimas : 3.9 


Trumpas aprašymas :
Vieną dieną Frančeskos gyvenimas apsiverčia aukštyn kojomis - iš kažkur atsiranda ,,bobšė" vadinanti save močiute ir mergaitei tenka su ja gyventi, nes mama, su kuria Frančeska gyveno, paguldoma į ligoninę. Prie visko prisideda ir tai, kad mergaitė pajunta troškimą rašyti.

Mano nuomonė : Pasiėmiau šią knygą iš bibliotekos, nes girdėjau keletą gerų atsiliepimų. Tiesą sakant, dėl šios priežasties daug knygų tampa mano perskaitytos. Na, o kalbant apie šį kūrinį, tai galiu pasakyti, kad jis manęs nenuvylė. Žinoma, tai nėra pati geriausia skaityta knyga, bet ir ne pati blogiausia. Manau, kad dalykas, kuris numušė knygos įdomumą mano atžvilgiu buvo tai, kad knyga skirta vaikams ir paprašyta itin paprastai. Nors mėgstu knygas, kurias nesudėtinga skaityti, ši, vis dėlto, buvo pernelyg nesudėtinga. Be to, siužetas vietomis man atrodė kiek nuobodokas, nors kai kada tikrai būdavo įdomu. 🙆

Mano įvertinimas : 3/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...