2018 m. vasario 11 d., sekmadienis

,,Laiškas tėvui"

Faktinė informacija : 
  • Autorius : Francas Kafka
  • Originalus pavadinimas : "Brief an den Vater"
  • Pirmą kartą išleista : 1952
  • Puslapių skaičius : 84
  • Goodreads įvertinimas : 3.91

Trumpas aprašymas : 
Tai galima pavadinti autobiografine Franco Kafkos knyga. Visas kūrinys suformuluotas, kaip laiškas tėvui. Autorius išlieja savo jausmus tėvui dėl jo auklėjimo, pasakoja, kaip jo vaikystė ir santykiai su tėvu paveikė jo asmenybę.

Mano nuomonė : 
Atradau šį rašytoją mokyklos dėka. Skaitėme jo kūrinį ,,Metamorfozė", kuris man nei patiko, nei nepatiko. Taigi nusprendžiu Kafkai suteikti dar vieną šansą. Ir tuo nenusivyliau. Ši knyga man žymiai labiau patiko negu ,,Metamorfozė". Kūrinys labai neilgas, taigi skaityti ilgai neužtrukau. Maždaug 20 knygos puslapių užima tiesiog faktai iš rašytojo gyvenimo, kitų žmonių įžvalgos apie šią knygą ir patį Francą Kafką. Na, o grįžtant prie mano nuomonės, galiu pasakyti, kad labai džiaugiuosi perskaičius šią knygą. Tokios temos, kaip žmogaus jausmai tam tikromis temomis labai mane domina, o ši knyga yra būtent tokia. Be to, dėl tokių kūrinių pradedu suprasti, kad man visai patinka skaityti autobiografinio braižo knygas, ir pradėsiu daugiau jų įsileisti į savo skaitymo akiratį. Ir tikrai nuoširdžiai rekomenduoju perskaityti šią knygą ir kitiems. 🙆

Mano įvertinimas : 4/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...