2018 m. vasario 24 d., šeštadienis

,,Tiesa"



Faktinė informacija : 
  • Autorė : Riikka Pulkkinen
  • Originalus pavadinimas : "Totta"
  • Pirmą kartą išleista : 2010
  • Puslapių skaičius : 334
  • Goodreads įvertinimas : 3.58

Trumpas aprašymas : 
Psichologijos mokslų daktarė Elsa sužino, kad serga paskutinės stadijos vėžiu. Ji stengiasi neprarasti gyvenimo džiaugsmo, galvodama apie savo nuostabų prabėgusį laiką. Bet moteris prisimena savo vyro romaną su jauna studente, dirbusia jų dukros aukle, kuris vos nesugriovė Elsos ir jos vyro santuokos. Elsa apie tai papasakoja savo anūkei, kuri išgirdusi šią istoriją negali jos pamiršti ir kapstosi joje giliau. 

Mano nuomonė : 
Knygos aprašymas mane tikrai sudomino. Bet pati knyga nebuvo tokia jau nepaprastai įdomi. Na, dalimis tikrai būdavo įdomu skaityti, bet dažniau ji buvo pakankamai nuobodi. Įdomiausios dalys buvo tada, kai siužetas buvo nukeliamas į praeitį, į tada, kai vyko tas Elsos vyro ir studentės romanas ir veiksmas buvo pasakojamas tos merginos akimis. Kai siužetas grįždavo į dabartį jis pasidarydavo nuobodesnis, beveik visada, bent man taip atrodė, vyko tas pats per tą patį. Sunkokai įsivažiavau į knygą, buvo netgi dvejonių ją mesti, bet tos dalys, kur pasakojama apie praeitį vis sudomindavo ir knygą šiaip ne taip pabaigiau. Jei knyga būtų sudaryta vien iš dabarties pasakojimo, būtų man visiškai nepatikusi, bet tie siužeto nukrypimai, tikrai pakėlė knygos balą. 👽

Mano įvertinimas : 3/5 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...