2018 m. kovo 3 d., šeštadienis

,,Sleido namas"


Faktinė informacija : 

  • Autorius : David Mitchell
  • Originalus pavadinimas : "Slade House"
  • Pirmą kartą išleista : 2015
  • Puslapių skaičius : 229
  • Goodreads įvertinimas : 3.82

Trumpas aprašymas : 
Kas devyneri metai paskutinį spalio šeštadienį nuošalaus skersgatvio sienoje pasirodo juodos geležinės durys. Jas atvėręs žmogus patenka į gražų sodą, kuriame stovi Sleido namas. Tą žmogų pasitiks maloni moteris ir įvilios jį į namo vidų. Pradžioje iš to namo jis nenorės išeiti, o kai tas noras atsiras - jis to padaryti nebegalės. Daugiau to žmogaus niekas nebematys. 

Mano nuomonė : 
Knygos anotacija tikrai labai sudomino. Mėgstu siaubo žanro knygas, o ši buvo pasakyta, kad yra būtent tokia. Bet man, asmeniškai, to siaubo elementų pritrūko. Bet nežiūrint į tai, knyga buvo visai nieko. Ji suskaidyta į penkias dalis pasakojančias apie 5 skirtingus žmones įviliotus į Sleido namo pinkles. Pirmieji du pasakojimai tikrai buvo įdomus, nuo trečiojo šiek tiek knygos skaitymas pasidarė nuobodus. Ketvirtasis buvo kiek įdomesnis negu trečias, bet įdomumą užmušė paskutinioji, penktoji dalis. Nors vietomis knyga buvo nuobodoka, ji tikrai nėra bloga. Idėja tikrai gera ir išpildyta ji tikrai neblogai, bet tai neatitiko mano reikalavimų, o būtent tai numušė knygos balą. 👤

Mano įvertinimas : 3/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...