2018 m. vasario 23 d., penktadienis

,,Dienoraštis be datų"



Faktinė informacija :
  • Autorius : Justinas Marcinkevičius
  • Pirmą kartą išleista : 1981
  • Puslapių skaičius : 214
  • Goodreads įvertinimas : 3.9

Trumpas aprašymas : 
Didžioji knygos dalis sudaryta iš Justino Marcinkevičiaus užrašų knygučių turinio. Joje galima rasti ir autoriaus prisiminimų, istorijų  ir apmąstymų apie poeziją, meną, gyvenimą, taip pat yra keletas interviu su skirtingais žurnalistais. 

Mano nuomonė : 
Tiesą sakant, tikėjausi kažko šiek tiek iškilesnio. Žinoma, knyga tikrai nebuvo bloga. Ji buvo įdomi ir verta skaitymo, bet kadangi aš girdėjau keletą labai gerų atsiliepimų aukštinančių šią knygą, tikėjausi iš jos labai daug ir to negavau. Vietomis jausdavausi skaitydama minčių kratinį, ir dėl to kartais  pamesdavau mintį. Tos dalys, kuriose buvo galima rasti autoriaus biografinių detalių, tos kuriose buvo aprašomi jo prisiminimai iš vaikystės man atrodė šiek tiek įdomesnės, negu tos, kuriose buvo autoriaus apmąstymai apie poeziją. Nesu didelė poezijos fanė, nežinau, ar dar nepriaugau prie jos, ar tai tiesiog ne man, taigi tie apmąstymai, išvedžiojimai, nebuvo pati įdomiausia dalis. Taip pat, knygos antroje dalyje, ten kur pateikiami interviu, šiek tiek prailgo skaityti, nes tekstas atrodė kažkaip panašus, mintys kartojasi. Nors ir pažėriau keletą pastabų šiai knygai, vis vien galiu tarti, kad ji man patiko. Taip, tai nėra geriausia skaityta knyga, bet į blogiausių sąrašą ji tikrai neįeis. 👻

Mano įvertinimas : 3/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...