2018 m. sausio 14 d., sekmadienis

,,Sostų žaidimas"




Faktinė informacija : 
  • Autorius : George R.R. Martin
  • Originalus pavadinimas : "A Game Of Thrones"
  • Pirmą kartą išleista : 1996 08 06
  • Puslapių skaičius : 638
  • Goodreads įvertinimas : 4.45

Trumpas aprašymas : 
Tai pirmoji ilgos ,,Ledo ir Ugnies giesmė'' knygų serijos dalis. Vykstantis veiksmas gali itin priminti viduramžius : riteriai, kilmingos damos ir panašiai, bet šioje istorijoje netrūkstama ir magijos elementų tokių, kaip drakonai, arba kitokie negu mūsų pasaulyje gamtos dėsniai. 
Kūrinio centre dominuoja Geležinis sostas, kuriame sėdi Septynių karalysčių valdovas. Kiekviena kilminga giminė nori į sostą pasodinti savo atstovą. 

Mano nuomonė :
Kadangi esu serialo, sukurto pagal šią knygų seriją fanė, nekantravau perskaityti ir bent pirmąją knygą. Pagaliau šį šansą gavau. Knygą buvo lengva skaityti, kadangi esu mačiusi serialą ir žinojau kas turi vykti. Vienintelis dalykas, kuris kiek numušė mano motyvaciją skaityti kūrinį buvo tai, kad knyga turi daugiau nei 600 puslapių. Net nežinau tiksliai kodėl, bet man labiausiai patinka knygos, kurios turi maždaug iki 300 puslapių. Na, o nežiūrint į puslapių skaičių galiu pasakyti, kad kūrinys yra tikrai vertas skaityti, bet man šiek tiek labiau patiko serialas, nei knyga. ✌

Mano įvertinimas : 3/5


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...