2018 m. sausio 8 d., pirmadienis

,,Maras"


Faktinė informacija :
  • Autorius : Albert Camus
  • Originalus pavadinimas : "La peste"
  • Pirmą kartą išleista : 1947 metais
  • Puslapių skaičius : 297
  • Goodreads įvertinimas : 3.97

Trumpas aprašymas : 
Viename Alžyro mieste ima siautėti maras. Po kurio laiko mieste paskelbiamas karantinas. Kadangi į miestą negalima atvykti ir negalima iš jo išvykti maras tampa aspektu išbandančiu miesto žmones. 

Mano nuomonė :
Deja, nusivyliau šiuo kūriniu. Lietuvių kalbos mokytoja itin rekomendavo šią knygą, taigi nusprendžiau ją perskaityti. Mane itin motyvavo tai, kad prieš tai skaičiau šio autoriaus romaną ,,Svetimas", kuris mane labai sužavėjo. Bet su šia knyga - visai kitokia istorija. Jau pirmieji kūrinio puslapiai manęs nekabino, bet skaičiau toliau su viltimi, kad vėliau bus įdomiau.Romano siužetui einant toliau reikalai šiek tiek pasitaisė, bet nepakankamai, kad knyga man patiktų. Dėjau tikrai dideles viltis į šį romaną, maniau man labai patiks. Gaila, kad atsitiko kitaip. 😕

Mano įvertinimas : 2/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...