2017 m. gruodžio 31 d., sekmadienis

2017 metais skaitytų knygų TOP 15


Šie metai turbūt buvo patys geriausi knygų skaitymo atžvilgiu. Jiems prasidedant užsibrėžiau tikslą per metus perskaityti 50 knygų. Ir aš šį tikslą įvykdžiau! 💪 Na, tiesą sakant netgi viršijau siektą skaičių - perskaičiau 55 knygas (ir dar dabar skaitau vieną ir tikiuosi spėti pabaigti iki metų galo 😄). Na, o iš visų 55 perskaitytų knygų atrinkau 15 labiausiai patikusių, nors tai padaryti buvo tikrai nelengva :

15. Stephen King - Džeraldo žaidimas
Stephen King - mano mėgstamiausias rašytojas, taigi nenuostabu, kad bent viena knyga pateko į sąrašą. Ši knyga mane sužavėjo, nes joje aprašomi įvykiai pakankamai detaliai, todėl lengva viską įsivaizduoti, be to siužetas pakankamai neįprastas todėl šio kūrinio skaitymas tampa tik įdomesnis.

14. Herman Koch - Vakarienė
Šios knygos siužetas gali pasirodyti kiek nuobodus pradžioje ir būtent dėl to gali dingti noras skaityti knygą. Bet man taip nenutiko. Taip, pripažįstu pradžioje, kai veiksmas rutuliojosi pakankamai lėtai, bet su didėjančiu perskaitytų puslapių skaičiumi knyga įgavo pagreitį ir tikrai tapo įdomi.

13. Matthew Quick - Auksinis debesies kraštelis arba Optimisto istorija
Prieš skaitydama šią knygą jau buvau mačiusi filmą. Taip darau retai, nes kai pirma pamatai filmą lieka mažiau vietos vaizduotei skaitant knygą. Bet šį kartą buvo taip, kad būtent filmas sudomino mane perskaityti knygą. Knyga buvo ne ką prastesnė. Siužetas lengvai sekamas, nėra taip, kad dažnai pametama pasakojimo gija. Būtent paprastumas yra šios knygos sėkmės paslaptis. Tikrai rekomenduoju visiems ir perskaityti knygą ir peržiūrėti filmą.

12. Albert Camus - Svetimas
Knyga, kurią perskaičiau mokyklos dėka. Atsimenu, kai mokytoja pasakė, kad skaitysime ne lietuvių autoriaus knygą, tikrai apsidžiaugiau, nes buvau pavargusi po visų ,,Altorių šešėly", kurie man tikrai nepatiko. Na, o kalbant apie šį kūrinį, tai galiu pasakyti, kad šios knygos dėka dar labiau praplėčiau savo akiratį žmonių mąstymo sferoje, kad ir kaip keistai tai skambėtų. Tikrai labai džiaugiuosi gavusi progą perskaityti šį kūrinį.

11. Silene Edgar, Paul Beorn - 14-14
Prieš paimdama šią knygą iš bibliotekos, skaičiau daugybę gerų atsiliepimų apie ją. Mano atsiliepimas taip pat ne ką prastesnis. Pamenu, knygą perskaičiau vos per vieną dieną. Joje yra neįprastas siužeto posūkis, kuris lemia knygos įdomumą. Taip pat tokio tipo knygų nesu daug skaičiusi, o tai turbūt irgi lėmė šios kūrinio atsiradimą šiame sąraše.

10. Ava Dellaira - Meilės laiškai mirusiems
Dar viena gera knyga perskaityta šiemet. Kas man labiausiai joje patiko buvo tas, kad joje viskas neatskleidžiama iškart, viskas rutuliojasi po truputį, o tai tik sužadina norą skaityti vis daugiau ir daugiau.

9. David Ebershoff - Danų mergina
Kūrinys parašytas remiantis tikra istorija. Tiesą sakant, knyga susidomėjau tada, kai pamačiau, kad pagal ją sukurtame filme vaidina vienas mano mylimiausių aktorių - Eddie Redmayne. Perskaičiau knygą, peržiūrėjau ir filmą. Ir knyga ir filmas, abu vienodai buvo įdomūs. Tikrai labai džiaugiuosi įtraukdama šį kūrinį į perskaitytų knygų lentyną.

8. Oscar Wilde - Doriano Grėjaus Portretas
Šios knygos apžvalga jau yra bloge, taigi per daug apie ją neišsiplėsiu. Bet trumpai tariant,  knyga tikrai mane sužavėjo.

7. George Orwell - Gyvulių Ūkis
Ši knyga taip pat jau yra apžvelgta bloge. Man kaip asmeniui besidominčiam istorija, knyga paliko tikrai gerą įspūdį.

6. Han Kang - Vegetarė
Dar viena knyga, kurios apžvalga jau patalpinta bloge. Kūrinyje nevengiama atvirų aprašymų, be to siužetas žavi savo kiek neįprastais posūkiais. Verta perskaityti šią knygą.

5. Nicola Yoon - Viskas Viskas 
Viena šviežiausiai perskaitytų mano knygų, apie kurią manasis atsiliepimas taip pat jau yra bloge. Nors gali pasirodyti, kad tai sakau beveik ant kiekvienos knygos, bet šio kūrinio siužetas taip pat man atrodo ne per daug įprastas ir banalus. Įdomi knyga, tikrai verta jai skirto laiko skaityti.

4. Donatas Paulauskas - F* - žodis, kurio negalima minėti
Nesu per didelė savipagalbos ir panašaus žanro knygų gerbėja. Bet ši knyga buvo visiškai kitokia. Man, kaip feministei, ši knyga tikras lobis. Taip pat, šios knygos platesnė apžvalga jau yra bloge.

3. Bruce Cameron - Šuns Tikslas
Tai knyga, palikusi neišdildomą įspūdį. Pati auginu šuniuką ir ne kartą esu susimasčiusi ką jis galvoja. Būtent šis kūrinys leidžia paklajoti po šuns mintis, padeda bent įsivaizduoti kaip viskas ten veikia augintinio sąmonėje. Žinoma, tai tik grožinis kūrinys, viskas kas aprašyta nebūtinai yra tikra, bet tai nesumažina knygos nuostabumo. Nuoširdžiai džiaugiuosi perskaičiusi šią knygą.

2. Didžioji iliustruota Geležinės Lapės patarimų knyga
Galbūt kiek keistas pasirinkimas, nes šios knygos negalima pavadinti literatūrine. Bet esu didelė Geležinės Lapės gerbėja ir labai džiaugiausi nusipirkus šią knygą. Knygą buvo smagu skaityti, man labai patinka Geležinės Lapės humoras.

1. J.K.Rowling - Hario Poterio knygų serija
Na, gerai, tai nėra viena knyga, tai 7 knygos. Ir taip, tik šiais metais perskaičiau jas. Kai buvau maža, pasiėmiau skaityti pirmąją dalį, bet ji manęs nesužavėjo. Bet anų metų gale pagaliau vėl pasiėmiau tą pačią knygą ir tiesiog įsimylėjau. Netrukau perskaityti ir likusias knygas. Nuostabi istorija, viena geriausių skaitytų. J.K.Rowling tiesiog nepaprasta rašytoja.

Tai tiek mano geriausių 2017 metais skaitytų knygų. ✌ Kaip jau minėjau, buvo labai sunku atrinkti 15 knygų iš 55 perskaitytų, bet šiaip ne taip šį uždavinį įvykdžiau, nors labai gaila buvo keletą knygų palikti už sąrašo ribų. 😔😇





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...