2017 m. gruodžio 24 d., sekmadienis

,,Viskas viskas"



Faktinė informacija : 
  • Autorė : Nicola Yoon
  • Originalus pavadinimas : "Everything Everything"
  • Pirmą kartą išleista : 2015 09 01
  • Puslapių skaičius : 287
  • Goodreads įvertinimas : 4.1
Trumpas aprašymas : 
Mergina vardu Madlina serga alergija pasauliui - ji alergiška daugeliui dalykų mūsų įprastoje aplinkoje. Visą savo gyvenimą, kurį prisimena Madlina gyvena itin steriliame name. Jos kiekviena diena atrodo taip pat, bet mergina prisitaikiusi prie šio ritmo. Bet vieną dieną į kaimyninį namą atsikrausto nauja šeima, kurios vienas narių - Madlinos bendraamžis Olis. Olio pasirodymas Madlinos gyvenime duoda galimybę merginai pažinti kitokį pasaulį. 

Mano nuomonė : 
Skaičiau daugybę gerų atsiliepimų apie šią knygą ir laukiau nesulaukiau kada ji atsidurs mano rankose. Tikrai labai apsidžiaugiau gavusi galimybę ją perskaityti. Vienintelis dalykas dėl kurio bijojau atsiversti šią knygą buvo potenciali galimybė, kad ji man nepatiks taip, kaip kitiems ir nusivilsiu prisiskaičiusi gerų komentarų. Bet tai nenutiko. Sukrimtau ją vos per vieną dieną. Knyga nuo pirmų puslapių mane sužavėjo. Skyriai ne per ilgi, kai kurie jų tik piešiniai, taigi kūrinys neprailgsta skaityti. Knygai žavumo prideda ir tai, kad pagrindinė veikėja nėra paprasta paauglė, ji serga reta liga, apie kurią mes tikrai mažai skaitome grožiniuose kūriniuose. Taip pat, romantiniai siužeto linkiai nėra banalūs, o tai kūriniui duoda dar vieną pliusą. Apibendrinant, man knyga tikrai paliko gilų įspūdį ir aš rekomenduoju ją perskaityti visiems, kam patinka netradiciniai grožiniai kūriniai. ✌

Mano įvertinimas : 5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...