2017 m. gruodžio 28 d., ketvirtadienis

,,Gyvulių ūkis"



Faktinė informacija : 
  • Autorius : George Orwell
  • Originalus pavadinimas : "Animal Farm: A Fairy Story"
  • Pirmą kartą išleista : 1945 08 17
  • Puslapių skaičius : 190
  • Goodreads įvertinimas : 3.88

Trumpas aprašymas : 
Šioje knygoje aprašomi svarbiausi Stalino valdymo laikotarpio įvykiai. Pagrindiniai veikėjai - ūkio gyvuliai, kurie simbolizuoja bolševikų revoliucionierius.

Mano nuomonė : 
Knyga maloniai nustebino. Na, iš tiesų aš ir tikėjausi, kad kūrinys nebus prastas ir perskaičiusi jį tuo įsitikinau. Būtent aprašytas istorinis laikotarpis yra man pats įdomiausias ir tai, manau, prisidėjo prie to, kad man ši knyga labai patiko. Istorija pakankamai trumpa, vos ne pusę knygos puslapių užima papildoma informacija, kuri, bent man, nebuvo irgi nuobodi. Žinoma, rekomenduoju perskaityti šią knygą, jeigu dar neskaitė, tiems kurie domisi istorija. 😇🙌

Mano įvertinimas : 5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...