2017 m. gruodžio 23 d., šeštadienis

,,AFTER. Kai mes pasiklydom I"



Faktinė informacija : 
  • Autorė : Anna Todd
  • Originalus pavadinimas : "After We Fell"
  • Pirmą kartą išleista : 2014 12 30
  • Puslapių skaičius : 445
  • Goodreads įvertinimas : 3.87

Trumpas aprašymas : 
Tai After serijos trečiosios knygos pirmoji dalis. Joje toliau sekame Tesos ir Hardino santykius. Tesa priima svarbų sprendimą, kuris pakeis jos ateitį ir jos santykių su Hardinu ateitį. 

Mano nuomonė : 
Dažniausiai man sunkiai sekasi užsikabliuoti ant meilės romanų. Su šia knygų serija viskas šiek tiek kitaip. Nėra taip, kad knygų serija yra mano mėgstamiausia ar kažkas panašaus, bet man patinka šias knygas skaityti dėl to, kad jos parašytos itin paprastai, suprantamai, skaitosi labai lengvai. Viskas vyksta šiomis dienomis, o tai, mano nuomone, irgi prisideda prie to, kad knygos nėra baisiai nuobodžios. Na, o minusas, kurį galėčiau įvardinti yra tas, kad bent man knygos tarpais atrodo pakankamai klišinės: gera mergaitė ir blogas berniukas - įprasta situacija. Bet kartais gerai skaityti tokias knygas, atpalaiduojame protą, nereikia per daug galvoti. 😇

Mano įvertinimas : 3.5/5


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...