2017 m. gruodžio 10 d., sekmadienis

,,Vegetarė"



Faktinė informacija : 
  • Autorė : Han Kang
  • Originalus pavadinimas : " 채식주의자 "
  • Pirmą kartą išleista : 2016 02 02
  • Puslapių skaičius : 205
  • Goodreads įvertinimas : 3.58

Trumpas aprašymas : 
Jonghė gyvena su savo vyru įprastą gyvenimą. Vieną naktį moteriai susapnavus košmarą, ji nusprendžia nebevalgyti mėsos. Šalyje, kurioje nuolankiai paklūstama papročiams - tai neįprastas elgesys. Laikui bėgant Jonghės elgesys įgauna ekstremalias formas. 

Mano nuomonė : 
Beveik nuo pat šios knygos pirmojo išleidimo laukiau, kada ji bus išversta į lietuvių kalbą, nes knygos aprašymas ir pats pavadinimas mane sudomino, kadangi buvau pradėjusi domėtis vegetarizmu. Knyga beveik po metų nuo pirmojo išleidimo buvo išversta į lietuvių kalbą, ir aš gavau galimybę ją perskaityti. Perskaičius šį kūrinį pavadinimą galima interpretuoti ne vien tiesiogine prasme. Tiesa, pagrindinė veikėja patampa vegetare, atsisakydama mėsos, bet pagrindinė kūrinio esmė yra labiau Jonghės sielos vegetarizmas. Knyga jautresniam skaitytojui gali būti sukrečianti, nes atvirų ir detaliai aprašytų scenų joje netrūksta. Bet galiu tvirtai pasakyti, kad tai viena geriausių mano skaitytų knygų ir rekomenduoju perskaityti ją kitiems. 💓

Mano įvertinimas : 5/5


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...