2017 m. lapkričio 27 d., pirmadienis

,,F* - žodis, kurio negalima minėti"







Faktinė informacija : 
  • Autorius : Donatas Paulauskas
  • Pirmą kartą išleista : 2017
  • Puslapių skaičius : 191
  • Goodreads įvertinimas : 4.21

Trumpas aprašymas : 
Autorius šioje knygoje aiškiai ir įdomiai apibrėžia kuo feminizmas naudingas šiuolaikinėje visuomenėje, griauna nusistovėjusius mitus ir aprašo šio judėjimo ištakas. 

Mano nuomonė : 
Atvirai, tai geriausia skaityta negrožinės literatūros knyga! Anksčiau savęs netraktavau kaip feministės, bet apytiksliai prieš 2 metus atradau šį judėjimą ir jo keliamos idėjos mane sužavėjo. Šios vasaros pradžioje internete pamačiau apie šios knygos išleidimą ir apsilankiau viename jos pristatymų ,, Knygų ministerijoje". Būtent ten supratau esanti savo bendraminčių tarpe. Radus šią knygą bibliotekoje mano širdis iš laimės pradėjo šokinėti. Pasiėmusi ją namo perskaičiau per vos kelias dienas ir supratau, kad feminizmas yra tai, ko dar labai trūksta mūsų visuomenėje. Ši knyga yra vienas skaitinių, kuriuos būtinai rekomenduoju perskaityti kitiems! 💓

Mano įvertinimas : 5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...