2019 m. birželio 20 d., ketvirtadienis

,,Nelengvu keliu"


Faktinė informacija:
  • Autorė: Ruta Sepetys
  • Originalus pavadinimas: "Out of the Easy"
  • Pirmą kartą išleista: 2013 02 12
  • Puslapių skaičius: 280
  • Goodreads įvertinimas: 4.05

Trumpas aprašymas: 
Naujojo Orleano prancūzų kvartalas 1950-aiais. Viešnamio prostitutės dukra septyniolikmetė Džozė Moren sunkiai dirba (kitokį darbą, nei jos motina) tam, kad galėtų ištrūkti iš miesto ir mokytis, taip pat mergina nori būti atsieta nuo prostitutės dukros etiketės.

Mano nuomonė: 
Esu skaičiusi šios autorės kitą knygą - turbūt vos ne visiems girdėtą ,,Tarp pilkų debesų", kuri man visai patiko, taigi nusprendžiau, kad noriu paskaityti daugiau Rutos Sepecio kūrybos. Bibliotekoje radusi šią knygą nieko nelaukdama ją pasiėmiau ir netrukus pradėjau skaityti.
Pradžioje skaitymas buvo kiek komplikuotas, vienu metu netgi norėjosi mesti šios knygos skaitymą. Kažkaip buvo sunkoka įsijausti į tą laikmetį ir veikėjų istorijas. Pradėjus skaityti šį kūrinį trumpam užpuolė mažas skaitymo blokas, kurį netrukus pralaužiau nepasiduodama ir toliau skaitydama šią knygą. Taip po truputį įsivažiavau į istoriją, pradėjau gaudytis tarp veikėjų ir kūrinys pradėjo mane vis labiau dominti. Galiausiai jis pradėjo netgi labai patikti ir vos jį baigus skaityti pasidarė netgi šiek tiek liūdna - norėjosi daugiau. Taigi, galų gale nenusivyliau nusprendusi perskaityti šitą knygą.
Man patiko laikmečio ir vietos pasirinkimas knygos siužetui - aš, asmeniškai nesu daug skaičiusi knygų, kurių veiksmas vyktų 1950-aisiais metais ir dar Naujojo Orleano prancūzų kvartale. Išvis nesu skaičiusi daug knygų apie viešnamius ir jų gyvenimą, taigi ši buvo viena iš tų retųjų ir džiaugiuosi, kad ją nenusivyliau.
Kažkur skaičiau vieną atsiliepimą, apie šitą knygą, kuriam itin pritariu - autorė sugebėjo rašyti apie viešnamį nepadarydama knygos nepadoria. Na, o tai pliusas, bent mano nuomone. Visgi, pagrindinis veiksmas sukasi ne apie prostitutes, o apie merginą, neužsimančia šia veikla. Taigi, knyga padori skaityti ir jaunesniems skaitytojams, nereikia išsigąsti perskaičius aprašymą to, kad jos veiksmas vyksta viešnamyje ar prie jo.
Rekomenduoju šią knygą perskaityti tiems, kurie mėgsta istorinės fikcijos žanro knygas, taip pat, tiems, kuriems patiko kitos Rutos Sepecio knygos. Manau, kad tikrai šia nenusivilsyte. 🙋

Mano įvertinimas: 4/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...