2017 m. lapkričio 11 d., šeštadienis

,,Doriano Grėjaus Portretas"










Faktinė informacija :
  • Autorius : Oscar Wilde
  • Originalus pavadinimas : "The Picture of Dorian Gray"
  • Pirmą kartą išleista : 1890 06 20
  • Puslapių skaičius 323
  • Goodreads įvertinimas 4.06/5

Trumpas aprašymas : 
Lordas Henris Votonas lankosi pas savo draugą dailininką Bezilį Holvardą, kuris tuo metu tapo jaunuolio Doriano Grėjaus portretą. Bezilis supažindina savo modelį su draugu. Beziliui baigus tapyti portretą Dorianas išreiškia norą, kad sentų jo paveikslas, o jis pats išliktų jaunas amžinai.
Susipažinęs su Henriu Dorianas pasikeičia - perima naujojo draugo pasaulėžiūrą, dievinančia malonumus, išorinį grožį. Toks gyvenimo būdas pradeda teršti jaunuolio sąžinę ir dėl to Doriano portretas pradeda senti, bjaurėti, kol jis pats išlieka atrodantis tobulai.

Mano nuomonė : 
Man, asmeniškai, tai viena geriausių skaitytų knygų.Sukrimtau ją vos per tris dienas. Mane itin žavi knygos, kuriose nagrinėjamos beprasmybės, nuodėmių, kultūros svarbos temos, o ši būtent ir yra tokia. Nors knyga parašyta daugiau nei prieš šimtmetį, ji puikiai tinka šių dienų aktualijoms, šių dienų visuomenei. Manau šis kūrinys pateks tarp mano tų kūrinių, kuriuos skaitau ne vieną kartą. Tikrai nesigailiu, kad perskaičiau ją ir rekomenduoju  būtinai perskaityti kitiems. 😇😊

Mano įvertinimas : 5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...