2017 m. lapkričio 16 d., ketvirtadienis

,,Madagaskaras"


Faktinė informacija : 
  • Autorius : Marius Ivaškevičius
  • Pirmą kartą išleista : 2004 m.
  • Puslapių skaičius : 116
  • Goodreads įvertinimas : 3.54

Trumpas aprašymas : 
Ši pjesė pradeda teatro scenoje realizuoti XX amžiaus lietuvių visuomenės veikėjo Kazio Pakšto idėją, kad lietuvius reikia perkelti į saugesnį pasaulio kraštą, sukurti ,,atsarginę Lietuvą". 

Mano nuomonė : 
Perskaičiau šią knygą dėl to, kad žinau, kad jos mokslo metų gale reikės mokykliniam kursui. Dauguma privalomosios literatūros knygų, kurios buvo parašytos XX-XXI amžiuose man patiko. Ši knyga buvo viena jų. Kūrinys labai lengvai skaitėsi, taigi perskaičiau jį vos per dvi dienas. Knyga parašyta scenarijaus principu, nes pagal ją buvo pastatytas spektaklis Vilniaus Mažąjame Teatre. Vienintelis mano turimas nusiskundimas yra tai, kad kai kuriose vietose reikėdavo šiek tiek laiko suvirškinti kas vyksta, bet tai nebuvo didelė kliūtis mėgautis kūriniu. 💆

Mano įvertinimas  : 3/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...