2017 m. lapkričio 18 d., šeštadienis

,,Magiški Hario Poterio pasauliai"



Faktinė informacija : 
  • Autorius : David Colbert
  • Originalus pavadinimas : "The Magical Worlds of Harry Potter : A Treasury of Myths, Legends, and Fascinating Facts"
  • Pirmą kartą išleista : 2004 05 04
  • Puslapių skaičius : 209
  • Goodreads įvertinimas : 3.96

Trumpas aprašymas : 
Knygoje gilinamasi į Hario Poterio knygų serijos įvairius aspektus - pradedant nuo vardų, baigiant mitologiniais gyvūnais, įvykiais. 

Mano nuomonė : 
Knyga tikrai verta perskaityti, netgi jei nesi skaitęs Hario Poterio knygų. Joje pateikti mitologiniai faktai gali sudominti turbūt bet kurį žingeidų skaitytoją. Skyriai labai trumpučiai, smegenys neapkraunamos nereikalinga informacija ir knyga persiskaito labai greitai. Vienintelis dalykas, kuris man nepatiko, buvo tas, kad buvo iškelta teorija, kad reiktų panaikinti Klastūnyno koledžą, o aš būtent pati save jam priskiriu. 😂

Mano įvertinimas : 4/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mano mėgstamiausios knygos iš tų, kurias skaičiau 2020 metais

  Per 2020 iš viso perskaičiau 114 knygų. 😎 Manau, kad tai nemenkas skaičius, bet kartais, kai pasižiūriu į kitų žmonių skaičius, kurie dar...